Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 100 záznamů. Zobrazuji 1-15.

Já a moje hlava Publikoval(a): Doki | Fejetony, sloupky » Ze života

No jo, v pořádku a dobrou. Ale co slečna Lucie? Žádné následky?
Pěkně popsaný stav mysli, který také důvěrně znám.

08.10.2014 11:49:31 | pedvoreagovat

Cesta do Rožnova Publikoval(a): Doki | Fejetony, sloupky » Ze života

Ano ano, milý Doki, a bude se to ještě zrychlovat... takže drž každou vteřinu, tady a teď, a hlavně nezapomeň o tom psát :-)Ať jste všichni šťastni!

03.05.2014 09:30:13 | Pamínareagovat

Cesta do Rožnova Publikoval(a): Doki | Fejetony, sloupky » Ze života

Doki, pěkně jsem si početla, je to svižné a určitě povídku ocení všichni, kdo si podobnými situacemi prošli. Vážím si chlapů, kteří dokážou opravdu být otci a klást si takové existencionální otázky ... Udělala jsem se svými předky podobnou zkušenost jako Ty, nestihla jsem se na všechno zeptat, takže se teď pokouším o nápravu a koupila jsem své mamce takovou předtištěnou Knížku pro babičku, která ji sama navádí ke vzpomínkám a důležitým situacím. Po chvilkách to zapisuje, každý přece rád vzpomíná, a navíc to zůstane dalším generacím. Ještě pořád můžeme něco zachránit! Hezké dny Tobě i Tvé rodince.

01.05.2014 21:14:12 | Pamínareagovat

Ztracený poutník Publikoval(a): Doki | Básně » Ostatní

Pekná báseň:D Príde mi až taká...tolkienovská:D A to je odo mňa poriadna pochvala!:D

19.10.2011 14:47:00 | Elyonareagovat

Napsat báseň Publikoval(a): Doki | Básně » Ostatní

Za mě esté za pocit, který jsem před chvílí měla...
Básně okořeněné špetkou tajemství provokují fantazii!!

09.10.2011 20:12:00 | Elishareagovat

Rumburská vzpoura Publikoval(a): Doki | Úvahy » Ze života

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1109/o-kom-se-mluvi-cikani

Doki, pokud bys chtěl v textu něco opravit či doplnit, dej mi vědět třeba do vzkazu. ...bylo by dobré průběžně doplňovat od vás nové akce a kauzy.

03.09.2011 15:49:00 | Aťanreagovat

Rumburská vzpoura Publikoval(a): Doki | Úvahy » Ze života

Doki i Misantrop - podle toho co čtu v článku i v komentech, velký rozpor mezi vámi nevidím. Pro Dokiho mám pochopení, žije v tom. A Misantrop vidí na dva tahy dopředu, toho si cením, takových lidí bohužel není moc.

02.09.2011 15:21:00 | Aťanreagovat

Rumburská vzpoura Publikoval(a): Doki | Úvahy » Ze života

Jo a kdybych měl stát v nějaké demonstraci, tak bych chtěl, aby mě do televizních novin vyfotili pod transparentem: "Vyloučení zpět do společnosti" než třeba "Zákon proti nepřizpůsobivým". A rozhodně bych chtěl, aby se tam rozdávaly letáky s číslem transparentního účtu na vybudování komunitního centra a letáky s podrobným popisem, jak ty gheta sanovat, jak dát těm lidem perspektivu, jak se zbavit těch podnikatelů, kteří si na bídě postavili byznys. To bych podporoval. To bych taky mobilizoval další, to bych i platil.

02.09.2011 08:29:00 | Misantropreagovat

Rumburská vzpoura Publikoval(a): Doki | Úvahy » Ze života

Doki, já nenamítám nic proti tomu jít na náměstí, vypískat starostu, veřejně se postavit za právo a pořádek v ulicích, veřejně a srozumitelně říct, že se vám (nám) to takhle nelíbí. Dokonce souhlasím s tím, že pokud existuje rasismus bílých proti černým, existuje i rasismus černých proti bílým.
Já vím, že svými připomínkami řeším rozdělení Německa a přitom druhá světová ještě nezačala. Ale tak by to mělo být. Nedělejte tu stejnou chybu, kterou při mobilizacích dělá většina lidí. Je třeba nejen svolávat lidi, ale svolávat je pod ten správný prapor. Aby jste brzy nezjistili, že jste zmobilizovali lidi na podporu nějakého místního fašisty. Aby ti zmobilizovaní brzy nezjistili, že místo práva a pořádku dělají křišťálovou noc.
Jestliže bude výsledkem té vaší mobilizace pouze uvolnění pudů z flustrace nadávek o bílých sviních a špinavých ulicích, tak se nikam nedopracujete. V tom je totiž to nebezpečí - dovolit flustrovaným a okradeným lidem, aby si vybili vztek na skupině, kterou se dá snadno identifikovat. A v takovém přistupu je vždycky latentně přítomen cyklon B.

Je správné mobilizovat. Je správné nesedět a nekoukat z okna, jak vám kradou popelnice a berou autorádia. Je správné jít na náměstí a poslat do háje toho blba, který si hraje na starostu a přitom neví, která bije. Ale aby to správné zůstalo, je třeba vyšít ten správný prapor. Je třeba teď hned definovat cíle a cesty k nim. Pak můžete zmobilizovat nějaké lidi, pak se vám to nezvrhne. Mimochodem, uvědomuješ si vůbec, že stačí, aby mezi těmi zmobilizovanými byl jediný blbeček, který si na demonstraci přinese zápalnou lahev a máte po mobilizaci a naopak vás veřejné mínění odsoudí?
Takže pokud chceš podporu, po které voláš, chceš mobilizovat a vylepšovat svět ve vašem regionu, tak koukej napsat, jak toho dosáhnout. Pak si mohu promyslet svojí podporu, pak se třeba i nechám zmobilizovat. A stejně tak to udělají ti slušní lidi. Pokud nedefinuješ své cíle a sety k nim, tak zmobilizuješ jenom ty bitkaře, kteří si chtějí do někoho kopnout.

02.09.2011 06:51:00 | Misantropreagovat

Rumburská vzpoura Publikoval(a): Doki | Úvahy » Ze života

...jenže oni Misantrope bojují i proti liknavosti médií, takže na to náměstí (i s programem) stejně budou muset.

01.09.2011 10:32:00 | Aťanreagovat

Rumburská vzpoura Publikoval(a): Doki | Úvahy » Ze života

No, na tohle se zareagovat sluší... Z tvé úvahy bohužel vyplývá reakce spíše Heydrichovského střihu než nějaká integrační akce. A tvůj komentář vypočítává, proč to či ono nejde... Nu s takovým přístupem opravdu nic nepůjde.
Já jsem ti nepsal, co máte dělat vy... ostatně jste v jiné situaci než my, máte tam jiné případy, ale něco byste dělat měli.
Zatím jsem se ale dozvěděl jenom o té "Rumburské vzpouře" a z tónu úvahy mě v nose zašimral pach kyanovodíku. Vyzýváš slušné lidi, aby vás podporovali, ale co mají podporovat? vaše demonstrace? Které jsou ty vaše? Ty na kterých se píská proti starostovi a nebo ty, kde se vyhrožuje Romům? Nebo máte sakra nějaký nápad, který by se dal podporovat? Například že by mohli slušní lidé podpořit výkup takového paneláku? Nebo že by podpořili vznik velkého mládežnického centra? Nebo třeba že by podpořili předčasné volby?
Zatím mám bohužel pocit, že vyjádřením podpory bych ji nevyjádřil jen vám, co musíte snášet okrádání, ale i těm náckům, kteří už si zahajlovali a vysvětlili Romům, že mají jít do plynu a že je upálí. A upřímně... těm ji vyjádřit nechci.
Tak si tam u vás v té vaší Rumburské vzpouře definujte nějaké cíle, vymyslete formy činnosti jak k těm cílům dojít, založte si transparentní účet a pusťte se do shánění podpory od slušných lidí. Slušných lidí je u nás dost a jsou ochotní na ledacos přispět. A když začnou slušní lidé, chtě nechtě se přidají i další. Pak i firmy, úřady i státní fondy. Ale nejdřív musíte vědět, co vlastně chcete. Slušný a rozumný člověk žádný křik nanáměstí podporovat nebude. rozumný a slušný člověk podporuje program, řešení a ne pískot.

01.09.2011 07:06:00 | Misantropreagovat

Slušné holky nechte být... Publikoval(a): Doki | Fejetony, sloupky » Láska

Píše ti to jedna radost... a co se týče komentu, souhlas s kuskus :)

31.08.2011 15:38:00 | Aťanreagovat

Šest let Publikoval(a): Doki | Fejetony, sloupky » Láska

Vypadá to, že jsi se dopracoval k vítězství - viděl jsem fotky s Luckou. Gratuluju! :-)

31.08.2011 15:29:00 | Aťanreagovat

První republika Publikoval(a): Doki | Úvahy » Ze života

Už dávno jsem nabyl přesvědčení, že to pohnojil Marx i Beneš. Po "sametovce" moji ulici přejmenovali ze "Třídy Karla Marxe" na "Třídu Edvarda Beneše". Tomu se říká pech...

31.08.2011 15:25:00 | Aťanreagovat

Krása prvního... rozchodu Publikoval(a): Doki | Úvahy » Láska

šup s tebou do "Oblíbených" :) ST

31.08.2011 15:15:00 | Aťanreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel