Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 368 záznamů. Zobrazuji 31-45.

Bolest Publikoval(a): PoeziGirl | Úvahy » Láska

Souhlasím se Siorakem. Chyba není v lásce, chyba je v člověku. Láska miluje, nezávidí, rozdává se. Člověk je egoistický, nechce přijít o kus sebe samého. Což musí logicky udělat, když chce milovat někoho jiného. Musí se rozdat, obětovat se.

Bolest je v lásce dobrým znamením. Zbavuješ se svého ega a začínáš růst. Jen tak dál :-)

27.01.2009 17:43:00 | Hippyreagovat

Osobitej vztah... Publikoval(a): Darinka666 | Úvahy » Láska

Flirt na týden bych neoznačil správnou cestou. Co tím chceš dokázat? Ubližuješ sama sobě i druhým.

Na druhou stranu, píšeš, že tě tvůj současný kluk asi nepřitahuje. Otázkou je, co s tím a to je na tobě. To za tebe nikdo nevyřeší :-)

27.01.2009 17:36:00 | Hippyreagovat

Víra - vypovídá o něčem Publikoval(a): James Tony | Úvahy » Bůh, víra

No právě, donutil. Představ si, že máš dítě. Toto dítě ti odepře poslušnost a začne brát drogy, pak třeba někoho zabije. Přestaneš ho kvůli toho milovat? Určitě ne. Budeš ho litovat, budeš se ho snažit napravit, ale nepřestaneš ho milovat. Nikdy.

To samé dělá Bůh. Miiluje nás. Dává nám svobodnou vůli. Máme v srdci vyryto, že máme žít v lásce. Máme Desatero. Žijme podle toho a vše bude ok. Ale my podle toho často vůbec nežijeme. Kdyby nás Bůh přinutil jednat správně a milovat ho, kde by v tom byla svobodná vůle? Byli bychom jako maňásci. A to on nechce. Každý může dělat, co uzná za vhodné. Ale ne vše je správné.

14.01.2009 19:34:00 | Hippyreagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

A chtěl jsi s ním někdy vůbec mluvit? Otevřel jsi mu své srdce? Věříš v něj? Bude mluvit s tebou stejně jako se mnou. Tak ho ode mne pozdravuj, až se poprvé ozve.

14.01.2009 19:22:00 | Hippyreagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

K některé úvaze jsi mi napsal:"Ježíš řekl to a tamto. Umíš vůbec uvažovat bez toho, co řekl?"

A bohužel musím opět použít jeho slova.
"Ty jsi Petr, Skála. Na této Skále zbuduji svou Církev a brány pekelné ji nepřemohou."
Jinde zase říká:"Kde se dva nebo tři modlí ve jménu mém, tam jsme já uprostřed nich".

Ježíš založil Církev, ne nějaký člověk. Ježíš jako Boží syn. A jeho slova se plní. Církev stále existuje a lidé se pořád modlí a on je uprostřed nich. Každý člověk má nedokonalosti a často chybuje. Já i ty. Ty kráčíš sám. Já kráčím ve společenství lidí, kteří mne podporují svými modlitbami, mluvíme spolu o víře, snažíme se navzájem podporovat. Boha si nemaluji ani nepředstavuji. Rozmlouvám s ním a vím, jaký je. Vím, jaký je i podle Bible.

Jen to jsem chtěl říci :-)

11.01.2009 18:49:00 | Hippyreagovat

O životě Publikoval(a): ondra88 | Úvahy » Ze života

Jak píšeš ve své anotaci - bez komplikací by byl život hrozná nuda. I touha všechno vzdát a být jako ostatní tady neustále je a pořád čeká, až podlehneš.

Přijmi i tuto komplikaci a bojuj proti ní. Ať nejsi jako ostatní, ale vždy s nepokřiveným charakterem.

02.01.2009 20:46:00 | Hippyreagovat

Nebezpečí = muslimové? Publikoval(a): Kateway | Úvahy » Ostatní

Jako křesťan musím za sebe říct, že jsem s muslimy nikdy potíže neměl. Chápu je jako věřící - dokonce myslím, že věříme ve stejného Boha, i když jej uctíváme rozličnými úkony. Snažím se, i když ne vždy mi to jde, zaujmout postoj bratra ke všem věřícím, nevěřícím, i jinak smýšlejícím.

Spíše si myslím, že lidé mají z muslimů strach, protože muslimský způsob života je nám vzdálený. Nechápeme smysl zahalování, když u nás lidé chodí málem nahatí. Některá tvrdá muslimská prává jsou nám proti srsti. A když se k tomu přidají zprávy, že mezi muslimy jsou teroristé, je zle.

Věta, že křesťanství je jen milým povídáním, kterým se nikdo neřídí, mě docela zaráží. Na jednu stranu obhajuješ své náboženství, aby jej lidi brali jako normální, na druhou stranu se do křesťanství jako by navážíš. V jednu chvíli tvrdíš, že záleží na člověku a jeho postoji, v druhé chvíli se podle tebe křesťanskými zásadami nikdo neřídí. Jeslti pocházíš skutečně z křesťanské rodiny, tak jistě víš, že lidé jsou různí. Jako je muslim a "muslim", tak je i křesťan a "křesťan".

Osobně ti na tvé cestě přeji pevnou víru, lásku a odvahu, i když to není jednoduché. Překážky posilují víru - my křesťané o tom víme své. Kříž je stále před našima očima.

02.01.2009 20:35:00 | Hippyreagovat

Úvaha o víře Publikoval(a): andrea.milous | Úvahy » Bůh, víra

Jen pro upřesnění. Sbírka má od počátku křesťanství velký význam.Vlastně již v židovských chrámech byly pokladničky, do kterých lidé vhazovali peníze. Tyto peníze sloužily pro chod chrámu a pro rozdávání almužen nejchudším.

Když už jsme u křesťanství, sbírky pochází pravděpodobně z dob svatého Pavla - apoštola národů. Ten na svých cestách založil mnoho církevních obcí. Některé obce byly bohaté a dobře vycházely. Jiné církevní obce však byly chudé, věřící se scházeli po domech, měli hlad. Proto dal svatý Pavel vyhlásit sbírku (jak čteme v jeho apoštolských listech) v církevních obcích. Ty bohatší přispěly štědře chudším. Sám svatý Pavel k této chvíli podotýká, že štědrému dárci se BBůh štědře odvděčí.

Sbírka byla velmi dobře pojištěna. Církevní obce vyslaly své nejspolehlivější muže, aby měly jistotu, že částka nebu zpronevěřena. Tato částka se tak s jistotou dostala právě k těm nejchudším a byla využita k dorbým účelům - pro zajištění jídla, oblečení, výstavbu přístřešků a např. také prro výstavbu nemocnic - mimochodem byli křesťané jedni z prvních, kteří se začali bezplatně starat o nemocné.

Tolik jen k historii. V naší farnosti se sbírky pořádají pravidelně. Kam jdou peníze, to vím bezpečně. Na opravu kostelů a fary. Také se o Vánocích určitá částka oddělí a předá nejchudším rodinám ve farnosti. Část se posílá na hospice, nemocnice nebo na podporu jiným, chudším farnostem. Další finance jsou určeny na podporu táborů atd.

Samozřejmě je možné, že farář si nějakou částku nechá. To již záleží na jeho charatkeru. Uvědom si však, že kněz prochází několikaletým formováním, výukou a modlitbami. Nemyslíš, že je to docela ztraceý ča pro toho, kdo si chce co nejvíce nakrást? Pochybuji,že by kněz chodil několik let do semináře, aby pak kradl ze sbírek :-) To mi přijde docela praštěné. Nicméně netvrdím, že se to neděje.Určitě se někdo takový najde.

Nejde jen o sbírky, ale také o modlitby. Ty tomu říkáš klácení se. Já to vidím tak, že tito lidé obětují svůj čas, aby se modlili za druhé a přáli jim lásku a štěstí. Je to určitě lepší než mnohé jiné činnosti. Nevidím na tom nic špatného.

Tak jen tolik jsem k tomu chtěl říci. Měj se fajn :-) a přemýšlej

27.12.2008 18:27:00 | Hippyreagovat

Umírám? Publikoval(a): zlomený a nanicovatý -__- | Úvahy » Ze života

Měj naději, ta se přetaví v důvěru a důvěra ve víru. A pak bude dobře. Když budeš vědět, odkud a kam jdeš. Pak už nebudeš uvnitř umírat, ale hořet a žít.

S požehnáním

17.11.2008 15:07:00 | Hippyreagovat

Proč hovoříme Publikoval(a): jontahnes | Úvahy » Ze života

Proto si myslím, že je často lepší mlčet. Člověk většinou sám na sobě pozná, proč hovor začíná. A když ví, že je to kvůli vlastnímu egoismu, je lepší mlčet.

17.11.2008 15:03:00 | Hippyreagovat

ŽIVOT... Publikoval(a): ŽV | Úvahy » Ze života

No prostě je to to nejúžasnější dobrodružství.

17.11.2008 14:59:00 | Hippyreagovat

Proč žít, a když už žít, tak proč NE hekticky!! Publikoval(a): Puck | Úvahy » Ostatní

Souhlasím s rozvíjením meziilidských vztahů. Jen nesouhlasím s tím, že by měl člověk žít pro to, co momentálně chce, co ho nyní láká, pro chvilkový chtíč. Člověk by měl rozlišovat, co je a co není dobré. A vyhnout se tomu, co ho sice přitahuje, ale je to třeba špatné.

01.11.2008 14:30:00 | Hippyreagovat

Co je na člověku komického? Publikoval(a): Makula | Úvahy » Ze života

Když se tak nad tím zamyslím, tak všechno sedí :-)

01.11.2008 14:26:00 | Hippyreagovat

Kalokagathia Publikoval(a): Dedillope | Úvahy » Ze života

Docela se mi líbila myšlenka, že je člověk v háji,když má sice pěknou duši, ale škaredé tělo. Pravdou ovšem je, že krása odchází, kdežto moudrá a čistá duše zůstává. myslím, že člověk s čistou a radostnou duší přináší do okolí mnoho pozitivního. Díky za pěknou "úvahu":-)

S požehnáním

01.11.2008 14:24:00 | Hippyreagovat

Věřící vs nevěřící Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Ale no tak. Tomu přece sám nevěříš. Jestli ano, tak blázen nejsem já, ale ty :-) Nakonec to dopadne tak, že mi řekneš, že mi píchneš injekci a já se do tebe zamiluji ne?

Degradovat lásku na pouhý seznam po sobě jdoucích chemických rekací je trochu na hlavu. Láska nezávidí, nepomlouvá,nevychloubá se, nedělá věci jen pro vlastní prospěch. Ale ve všem hledá prospěch pro druhého. To je mimochodem v Bibli (můj volný výklad:-)). Tohohle nedosáhneš chemickou reakcí, ani kdyby ses na hlavu stavěl.

Věřících možná ubývá. Někteří věří ze zvyku, to nepopírám. Dokonce tě v tom podpořím. Takových je většina. Dokonce i ty jsi věřící, jenom o tom zatím nebavíš. Víš, co nejhorší? Že až se dostaneš do průšvihu nebo ti zemře někdo blízký, tak se k tomu Bohu, kterého teď odsuzuješ, budeš sám modlit. A to samé budeš činit, až budeš umírat. To ti mohu zaručit. A v té chvíli budeš vědět, že on je. Ale až opadne žal a trochu se otřepeš, zase nahodíš ramena a budeš dělat, že není. že to vše byl jen úlet z podrážděných nervů na základě nějaké chemické reakce.

06.10.2008 20:19:00 | Hippyreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel