Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 48 záznamů. Zobrazuji 1-15.

Sami se sebou Publikoval(a): Magna | Básně » Smutné

Děkuju za postřeh... dala jsem na radu a změnila. :)

04.05.2014 09:23:03 | Magnareagovat

Penis Publikoval(a): Jozef Bojanovský | Básně » Sex, erotika

Tak tohle mého žádného....ROZHODNĚ v botě netlačí...s Mojí sladkou rozkošnou si každý řádně vystačí ;)

04.07.2013 18:32:40 | Magnareagovat

Zvečera Publikoval(a): Magna | Básně » Ostatní

děkuju a klidně kritizujte a hodnoťtě, pokud vás to zaujme... potřebuju zpětnou vazbu :)

21.02.2010 17:46:00 | Magnareagovat

Tanec Publikoval(a): Kačka Ranglová | Básně » Ostatní

moc hezká, opravdu je z ní cítit ta nespoutaanost a vášeň večera,- řekla bych, že už po pár sklenkách vína :) jediné, co mi nesedí jsou poslední verše Dnes a napořád... nevím proč, možná by se mi líbilo přece jen ten konec uzavřít rýmem, aby to vyznělo, to dnes a napořád mi spíš rozbije to, co bylo před tím a nedá básni vyznít :-)

16.12.2009 20:14:00 | Magnareagovat

Kreacionismus vs. Evoluce Publikoval(a): Magna | Úvahy » Příroda

jsem ráda,že moje úvaha vyvolala velké odezvy :-)

tak za prvé: věd je mnoho a kreacionismus je jednou z nich, i přes to, že ho někdo může považovat za pseudovědu. Zabývá se mimo jiné i hledáním důkazů o stvoření i o jiných "biblických" událotech. Dokonce, to mě zaujalo, existuje muzeum zaměřené na důkazy stvoření (viz kniha Darwinův omyl).
***
Přírodní vědy vycházejí z toho, že Bůh neexistuje,- u některých směrů je to naprosto pochopitelné- Darwinismus by těžko mohl trvat na svých závěrech, kdyby možnost Boha připustil, ale myslím, že některé přírodní vědy jsou Darwinismem neadekvátně moc "naočkované"... (to souvisí samozřejmě s pozitivismem a další filosofií 19. století) Kreacionismus naopak vychází z toho, že Bůh existuje. Taky má pro to své důkazy...hmotné, "pozitivní" i nehmotné- které teprve až v moderní době přestávají hrát svoji úlohu. Ale mým záměrem zde nebylo vyvrátit Darwinovu teorii, ale jen poukázat na to, že je to POUZE teorie, a že není dobré odmítat ty ostatní.
***
Pokud jde o "moje dašlší námitky" nejedná se o moje námitky, protože nejsem věděc a danou problematikou se zabývám vlastně pouze laicky. Tato tvrzení pocházejí z literatury, kterou jsem používala a na kterou jsem zodpovědně poukázala v závěru mé úvahy. (a to především kniha Darwinův omyl)
***
Ty následky jsou SAMOZŘEJMĚ následky odmítání boží existence, ale proč je odmítána? Protože někdo před časem přišel s evoluční teorií a řekl, takhle to je "vypočítali jsme to", "objevili jsme to" a "je to fakt..." můžete si na to sáhnout a lidé si řekli, to je dobře, tohle je pro nás snadnější...
***
Věřím ve stvoření, jako mnoho dalších a jiní lidé (jako mnoho a mnoho dalších) věří v evoluci, ale bylo by možná dobré poukázat na to, že většina lidí, kteří věří v evoluci v ní věří jen proto, že jim to bylo předkládáno jako jediná možnost a navíc se nad tím nikdy nezamysleli, protože to, jak život vznikl je jim v podstatě šumafuk... nepopírám, že i mnoho křesťanů přistupují ke stvoření jako k automatické pravdě, ale v křesťanských kruzích se toto otázkou zabývá procentuélně mnohem víc lidí než zastánců evoluce... -tak to říká má zkušenost)
***
Já osobně jsem se otázkou vzniku světa zabývala celkem dost a stále se o to zajímám, něco jsem o tom přečetla a pro kreacionismus jsem se rozhodla nejen proto, že mu věřím, ale i pro důkazy, které mi byly předloženy.

31.10.2009 19:57:00 | Magnareagovat

Modlitba Publikoval(a): Jana M. | Básně » Ostatní

chválím rytmus i vyjadřování

31.05.2009 09:16:00 | Magnareagovat

Snění Publikoval(a): zmateho | Básně » Ostatní

povedená :-)

06.12.2008 09:44:00 | Magnareagovat

Křehká Publikoval(a): Mbonita | Básně » Ostatní

proč expresivní? to už bych spíš řekla, že to byla imprese a hezká :-)

03.12.2008 11:08:00 | Magnareagovat

Tahák vs. učitel Publikoval(a): C.alwen | Fejetony, sloupky » Ostatní

no, to ale nebyl fejeton...

02.12.2008 15:29:00 | Magnareagovat

Temná ulička Publikoval(a): E. | Básně » Horrorové, krvavé, strašidelné, tajemné, záhadné

jinak... s rukou držím pěsti, ať se ti brzo uzdraví... :-)

29.11.2008 12:45:00 | Magnareagovat

Temná ulička Publikoval(a): E. | Básně » Horrorové, krvavé, strašidelné, tajemné, záhadné

nápad- zajímavý, pozitivně hodnotím i to, jak volíš slova, aby se rýmovala, ale rytmus ti tam někde dost hapruje...aby to bylo hezky plynule čitelné, měla by sis zvolit jeden rytmus a ten dodržovat, a ještě drobnost- mám pocit, že správně se píše "Třímat" - "dřímat" znamená "spát" a to jsi říct asi nechtěla...

29.11.2008 12:43:00 | Magnareagovat

Literární tlachapoudství Publikoval(a): Franti | Fejetony, sloupky » Kultura

tak,konečně jsem se dozvěděla co znamená niemand :-)No,líbí se mi téma i samotný nápad je moc zajímavý, možná že by se z toho vtipu, že Ttlachopud mluví o něčem,čemu nerozumí, dalo vysát trošku víc a možná bych jinak formulovala větu kde prvně mluvíš o Idiotovi.Z tvé verze jsem usoudila, že idiot je tlachopud, než mi došlo, že mluvíš o knize ...:-) mimochodem, taky jsem ji zatím nečetla, každopádně na to asi brzo dojde, protože jdu studovat literaturu:-)

30.08.2008 14:28:00 | Magnareagovat

Registrované partnerství Publikoval(a): Ma | Úvahy » Politické

tak, :-)co k tomu říci...
Já s tebou opravdu v některých věcech nesouhlasím...
Homosexualita rozhodně není "normální" věc... když je něco "normální", to znamená, že to může být normou pro chování druhých lidí, a to být nemůže, kam by lidstvo došlo, kdyby všichni měli partnera stejného pohlaví? lidstvo by vymřelo...

Jak vlastně homosexualita vzniká? osobně si myslím, že vznikla z špatného způsobu života, konkrétně mám na mysli hřích...

Homosexuálové , Zoofilové, Pedofilové a jiní.. to jsou lidé s odlišnou, "nenormální" orientací... v čem se liší homosexuálové ? jen tím, že se pro sexualní vztah rozhodnou dva dospělí lidé dobrovolně a tím neomezují svobodu jiných lidí...

Respektuji homosexuály, neodpírám jim jejich právo na štěstí, to chce přece každy a pokud jsou pro svůj vztah pevně rozhodnuti nebudu jim ho odpírat, i když se to neslučuje s mýmy názory...
Ale rozhodně nesouhlasím s církevními sňatky pro homosexuály.

jak je to s adopcí u homosexuálů... nepochybuji, že většina homosexuálů by byla stejně dobrýma rodičema jako lidé s normální orientací, pokud vidím dvě možnosti D. Domov nebo spořádaný homosexuální pár, rozhodně bych hlasovala pro homosexuály... trošku bych se bála jen toho, že homosexualita, se v některých kulturách stává "moderní" záležitostí(pro mladé lidi se např. může zdát jako zpestření sexu nebo tak..) tudíž by k ní dítě mohlo mít v dospělosti větší sklony...

to je asi vše :-)

27.01.2008 09:51:00 | Magnareagovat

Úvaha na téma: Otec, Syn a Duch svatý(22.2.07) Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

Proč by pro tebe Bůh něco dělal když o to nestojíš?!?

26.01.2008 22:42:00 | Magnareagovat

Jak jsem nemohl psát Publikoval(a): Kaneczech | Fejetony, sloupky » Ostatní

já to dočetla dokonce...(jako jen máloco tady) takže to bylo určitě dobré :-)

16.08.2007 14:06:00 | Magnareagovat

Stránky: 1 [2] [3] [4]
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel